logo
امروز : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۱۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار شهر سهرورد:

جشنواره ملی گردو در سهرورد برگزار می‌شود

جشنواره-ملی-گردو-در-سهرورد-برگزار-می‌شود
شهردار شهر سهرورد گفت: جشنواره ملی گردو هر ساله و امسال نیز به عنوان چهارمین جشنواره ملی گردو در شهر زیبای سهرورد و باغات زیبا و جنگل‌های سرسبز این دیار برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ داوود قهرمانی اظهار کرد: جشنواره ملی گردو هر ساله و امسال نیز به‌عنوان چهارمین جشنواره ملی گردو در شهر زیبای سهرورد و باغات زیبا و جنگل‌های سرسبز این دیار (شیخ شهاب‌الدین سهروردی) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه جشنواره ملی گردو طبق سال‌های گذشته امسال نیز با عنایت مسئولان ارگان‌های استان زنجان و شهرستان خدابنده و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور میهمانانی از اقصی نقاط مختلف کشور و تولیدکنندگان و خود کشاورزان زحمت‌کش شهر سهرورد از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مهرماه برگزار خواهد شد.

شهردار شهر سهرورد ادامه داد: این جشنواره با عرضه انواع گردو و سایر محصولات کشاورزی با ایجاد و راه‌اندازی ۴۰ غرفه صورت خواهد پذیرفت.

قهرمانی از همه دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری جهت راه‌‎اندازی این رویداد ملی قدردانی کرد و از عموم مردم دعوت کرد در این جشنواره ملی حضور داشته باشند و اظهار امیدواری کرد: این حرکت و این‌گونه جشنواره‌ها درخصوص شناخت هر چه بیش‌تر تولیدات کشاورزی در راه توسعه و پیشبرد اقتصادی به‌ویژه با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری می‌‎تواند در جهش تولید با مشارکت مردم نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: گردو یک محصول با‌ اصالت و خوشمزه است که ارزش غذایی دارد و تولید و صادرات آن بسیار حائز اهمیت است و از طرفی خواص زیادی هم برای سلامتی بدن، مخصوصاْ مغز انسان دارد، اما همه این اثر‌گذاری‌ها وقتی انجام می‌شود که گردوی تازه و با کیفیتی خریداری کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۰
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۹
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹